دستگاه تصفیه آب


خرید دستگاه تصفیه آبیک دستگاه تصفیه آب خوب ، بهترین و شاید تنها راه حل امروزه برای حل مشکل آلودگی آب آشامیدنی است. شما می توانید فیلترها را خودتان نصب و نگهداری کنید و می توانید از آبی که شما و خانواده می نوشید اطمینان حاصل کنید و احساس امنیت کنید. فقط مطمئن شوید که فیلتر انتخابی شما بیشترین طیف آلاینده ها را از بین می برد. معمولاً یک سیستم تصفیه آب حرفه ای که ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد ، یک سیستم تصفیه آب 6 یا 7 مرحله ای با روش تصفیه اسمز معکوس است. هر مرحله انواع خاصی از آلاینده ها را از بین می برد و تمام مراحل باید شما را تقریباً از هر نوع آلودگی محافظت کند.

شما فقط با نصب یک سیستم فیلتراسیون آب با کیفیت قادر خواهید بود پس انداز کنید ، از محیط زیست محافظت کنید و آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای خانواده خود تأمین کنید.به یاد داشته باشید که هرگز دیر نیست! شما می توانید برای بهبود سلامتیتان به تغییر در زندگی خود بپردازید. ما معتقدیم که آب سالم، قدرت تسکین ، جوان سازی و التیام بخشیدن به جسم و روح انسان را دارد. باشد که هدیه آب تمیز ، همیشه سلامتی و خوشبختی عالی برای شما و عزیزانتان فراهم کند.


کمی صبر کنید...

دستگاه تصفیه آب 8مرحله اینلاین آکواپرو

9,000,000 8,200,000 تومان

سیستم اسمز معکوس زیرسینکی 8 مرحله ای آکواپرو به شما آب خالص و تازه می دهد.این سیستم تصفیه آب با فیلتر های پیش تصفیه اینلاین باعث حذف لجن ، کثیفی و کلر ، مزه و بو و ... می شود و پس از آن 99٪ ناخالصی ها از جمله سرب ، نیترات ، جیوه و سایر آلودگی ها را فیلتر می کند.


دستگاه تصفیه آب 7مرحله اینلاین AQUA OXWORS

8,000,000 7,800,000 تومان

این مدل از دستگاه تصفیه آب خانگی، دارای 7 مرحله تصفیه آب کامل است و البته قابلیت اضافه کردن مراحل دیگر را دارد. دستگاه تصفیه آب AQUA OX با استفاده از قطعات اصلی و درجه یک تایوانی مونتاژ شده است. به همین دلیل از لحاظ کیفیت در تمام زمینه ها، برتر از نمونه های موجود در بازار است.این دستگاه از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس استفاده می کند. اسمز معکوس، فرآیند بسیار دقیقی است که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی بوده و می تواند مولکول‌های آب را غربال کرده و مولکول‌های اشباع نشده و سالم  را از مولکول‌های اشباع شده جدا ‌نماید. این دستگاه در آخرین نقطه مصرف (معمولا در آشپزخانه) نصب می شود و می تواند ذرات ناخالصی و آلودگی های احتمالی، نیترات و نیتریت، کلر و ترکیبات کلر، بو و طعم و مزه احتمالی آب را حذف کرده و سختی آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دستگاه تصفیه آب آکوا آکسورس دارای فیلتر غشاء ممبران بسیار باکیفیت اورجینال ساخت امریکا می باشد.


دستگاه تصفیه آب 3مرحله آکواپرو

1,500,000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی  سه مرحله آکواپرو AQUAPRO Multi-stage یک سیستم تصفیه آب جمع و جور برای فیلتر کردن آب آشامیدنی زیر سینک آشپزخانه با قابلیت اتصال به یخچال ساید.این سیستم فیلتراسیون با یک شیر 1/4 اینچی و تمام لوازم جانبی که نصب آن در چند دقیقه انجام می شود.با استفاده از این سیستم فیلتراسیون ، آب آشامیدنی شما طعم بهتری ، بدون کلر و شفاف می شود. این سیستم به شما امکان نوشیدن آب تصفیه شده با کیفیت خوب را می دهد.نصب سریع.مواد با FDA CFR21 مطابقت دارند.ساخت تایوان


دستگاه تصفیه آب رومیزی آکواپرو

9,000,000 8,500,000 تومان ناموجود

دستگاه تصفیه آب رومیزی آکواپرو مدل CT-FLOW با استفاده از روش تصفیه آب اسمز معکوس ویروس ها، باکتری ها، میکروارگانیسم ها، باقی مانده های دارو و حتی عناصری مثل نیترات را از بین می برد و تضمین می کند آبی بدون بو و مزه ، با کیفیت طعم گوارا و خلوص بالا، چه برای مصارف، چه بهداشتی و چه هر مصارف خانگی برای شما فراهم بیاورد.


دسته‌بندی