SAMSUNG


فیلترهای آب یخچال سامسونگفیلتر یخچال سامسونگ
سامسونگ یکی از دو شرکت بزرگ کره جنوبی (به همراه ال جی) است و طبق فروش سایت www.samsung.com بزرگترین شرکت های فناوری جهان است. زیر چتر سامسونگ زیرمجموعه های زیر قرار دارند: صنایع سنگین سامسونگ ، بیمه عمر سامسونگ (رتبه 14 صنعت جهانی Fortune 500) ، سامسونگ Everland (اولین پارک تفریحی در کره جنوبی) و البته سامسونگ الکترونیک ، فقط چند مورد...

سامسونگ به عنوان یک شرکت چند ملیتی ، در بازارهای مختلف از لوازم خانگی گرفته تا انرژی هسته ای رقابت می کند. مهمترین آنها تماس آنها برای ارائه خدمات به تأمین كننده گاز طبیعی مایع Royal Dutch Shell ، معامله ای برای ساخت نیروگاه های هسته ای در امارات متحده عربی و توسعه مزارع بادی در انتاریو كاناداست.

مجموعه راه حل های خانگی سامسونگ شامل فیلتر تصفیه آب یخچال ، آبی خالص برای انواع مختلف یخچال ، از جمله مدل های سه در فرانسه ، چهار در فرانسه ، ساید بای ساید و چهار درب ساید بای ساید ارائه می دهد.

همه فیلترهای تصفیه آب یخچال سامسونگ باید بعد از شش ماه ، زمانی که جریان آب کاهش می یابد (نشان دهنده نوعی انسداد) است یا اینکه چراغ فیلتر داخل یخچال روشن می شود ، تعویض شوند. مهم این است که این کار انجام شود زیرا کیفیت فیلتر با گذشت زمان کاهش می یابد و ممکن است در حذف ناخالصی های بیماری زا کارآمد نباشد.

فیلترهای سامسونگ را با تخفیف سفارش دهید
تصفیه آب آکوانوترن فیلتر آب یخچال سامسونگ را در مدلهای مختلف با تخفیف ارائه می دهد. این فیلترهای آب یخچال از کربن فعال برای از بین بردن مواد معدنی ، آلودگی ها و طعم و بوی کلر استفاده می کنند تا آب و یخ با طعم سالم تری داشته باشند. با تعویض فیلتر آب یخچال سامسونگ آب سالم بنوشید.


کمی صبر کنید...

فیلتر یخچال سامسونگ مدل لیوانی آکوا گلدن

380,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ مدل لیوانی Aqua-Golden سازگار با یخچال SAMSUNG.این فیلتر آب از تکثیر باکتری ها جلوگیری کرده و عمر طولانی تر کربن فعال را تضمین می کند.این ماده کلر ، بوها ، آلاینده های آلی ، سموم دفع آفات و مواد شیمیایی آزاد را که باعث ایجاد طعم و بوی بد در آب یخچال شما می شوند را از بین می برد.طول عمر 6ماه.نصب آسان.ساخت تایوان.


فیلتر یخچال سامسونگ مدل لیوانی

180,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ مدل لیوانی سازگار با یخچال SAMSUNG.طول عمر 6ماه.ظرفیت 500 گالن.نصب آسان.حذف طعم و بوی نامطبوع آب.این محصول توسط تولید کننده اصلی (برند) تولید نشده است.


فیلتر یخچال سامسونگ مدل استوانه ای

280,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ مدل استوانه ای، یا فرنچ DA29-00020B  HAF-CIN/EXP سازگار با یخچال SAMSUNG.طول عمر 6ماه.ظرفیت 500 گالن.دو اورینگ جهت نصب راحت و آب بندی بهتر.نصب آسان.


فیلتر یخچال سامسونگ DA29-00012A

170,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ مدل استوانه ای DA29-00012A سازگار با یخچال SAMSUNG.طول عمر 6ماه.ظرفیت  300گالن.نصب آسان.گواهی استاندارد NSF/ANSI 42: طعم و بوی کلر را با سرعت جریان 0.5 گرم در دقیقه تا ظرفیت 300 گالن کاهش می دهد.


فیلتر یخچال سامسونگ مدل لیوانی آکواپرو

180,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ مدل لیوانی AP-RIC آکواپرو سازگار با یخچال SAMSUNG.این فیلتر آب از کربن فعال آغشته به نقره ساخته شده است که از تکثیر باکتری ها جلوگیری کرده و عمر طولانی تر کربن فعال را تضمین می کند.این ماده کلر ، بوها ، آلاینده های آلی ، سموم دفع آفات و مواد شیمیایی آزاد را که باعث ایجاد طعم و بوی بد در آب یخچال شما می شوند را از بین می برد.طول عمر 6ماه.نصب آسان.ساخت تایوان.


دسته‌بندی