سلامت


کاربرد فیلتر فرابنفش یا UV در تصفیه آب

کاربرد فیلتر فرابنفش یا UV در تصفیه آب

فیلترهای فرابنفش (UV) یکی از روش‌های مؤثر برای تصفیه آب هستند. این  فیلترها از تکنولوژی UV استفاده می‌کنند تا با استفاده از تابش نوری با طول  موج کوتاه، معمولاً در محدوده UV-C (با طول موج حدود ۲۵۴ نانومتر)،  بتوانند میکروب‌ها، ویروس‌ها، باکتری‌ها، و ارگانیسم‌های مخرب دیگر را از  آب حذف کنند.

آیا آهن موجود در آب آشامیدنی مضر است؟

آیا آهن موجود در آب آشامیدنی مضر است؟

اگر آب خانه یا محل کار شما تغییر رنگ داده یا رنگ قهوه ای مایل به قرمز همراه با طعم فلزی دارد، محتوای آهن بالایی دارد. بسیاری از مردم با این مشکل روبرو هستند و یک نگرانی مشترک دارند: آیا آهن موجود در آب آشامیدنی بی خطر است؟ پاسخ منفی است. اگرچه آهن یک ماده معدنی ضروری است، اما زمانی که وارد آب آشامیدنی می شود باید از شر آن خلاص شوید. این به این دلیل است که اثرات نامطلوب زیادی دارد.برخلاف تصور رایج که یک نرم کننده آب برای تثبیت آهن بالا در آب کافی نیست. اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به اثرات مضر آهن در آب آشامیدنی، انواع آن و نحوه حذف آن بیندازیم.

تمیز کردن دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

تمیز کردن دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

اگر می خواهید آب تصفیه شده سالم و بهداشتی داشته باشید ، دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس یکی از بهترین روشهای فیلتر کردن آب است. اگر می خواهید آب سیستم آب آشامیدنی RO خود را سالم و ایمن نگه دارید، باید به طور مرتب دستگاه تصفیه RO خود را تمیز کنید. ما چند نکته را فهرست کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند دفعه بعد تصمیم بگیرید که سیستم RO خود را تمیز کنید.

آیا یک سیستم تصفیه آب می تواند از شما در برابر سرب محافظت کند؟

آیا یک سیستم تصفیه آب می تواند از شما در برابر سرب محافظت کند؟

با هجوم کرونا در سراسر جهان، مردم نسبت به بهداشت و نظافت حساس تر شده اند. استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. اما چیزی وجود دارد که هنوز بسیاری از مردم از کنار آن بی توجه می گذردند! آب آشامیدنی تمیز نه تنها یک ضرورت است بلکه بخشی قابل اجتناب از زندگی انسان است. در حالی که به سطح تمیزی غذا و محیط اطراف خود نگاه می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که شما و خانواده تان به آب آشامیدنی تمیز و سالم دسترسی دارید. و نصب یک دستگاه تصفیه آب اولین قدم برای اطمینان از آب آشامیدنی سالم و تمیز برای خانواده شما است.

مزایای دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس چیست؟

مزایای دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس چیست؟

از زمان راه اندازی دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس در دهه 80 به عنوان سیستم های تصفیه آب خانگی تا به امروز محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. امروزه به دلیل فرآیند فیلتراسیون با کیفیت بالا، سیستم RO برای مقاصد خانگی ترجیح داده می شوند. فرآیند تصفیه آب RO ساده است. غشای نیمه تراوا در دستگاه به جداسازی آلاینده ها از آب کمک می کند و از تمیز و خالص بودن آن برای آشامیدن اطمینان می دهد. برای آشنایی با فواید کلی و سلامتی تصفیه آب اسمز معکوس، ادامه مطلب را بخوانید.

آکوانوترن ، بهترین فروشگاه برای خرید تصفیه آب

آکوانوترن ، بهترین فروشگاه برای خرید تصفیه آب

ما این فروشگاه تصفیه آب را راه اندازی کرده ایم تا بتوانیم بهترین مارک ها یا فیلترهای تصفیه آب یخچال را که معمولاً در خانه های خود از آن استفاده می کنید، به شما ارائه دهیم. استفاده از فیلتر تصفیه آب اصلی برای کسانی که می خواهند زندگی سالمی داشته باشید، می تواند بسیار مفید باشد. این نه تنها شما را از بیماری ها در امان نگه می دارد، بلکه به افزایش استقامت بدن شما نیز کمک می کند، زیرا این فیلترها قادرند ناخالصی های موجود در آب را از بین ببرند. بنابراین شما آب آشامیدنی تمیز و تصفیه شده ای دارید که معمولاً در خانه خود نداشتید.

بهترین فروشگاه تصفیه آب

بهترین فروشگاه تصفیه آب

امروزه همه ما می خواهیم آبی بنوشیم که سالم و خالص و عاری از آلودگی باشد. مهم نیست که چه سنی دارید - یک بزرگسال یا یک کودک، باید مطمئن شوید که آیا آبی که می نوشید تصفیه شده و سالم باشد. در زمان حاضر، اکثر مردم کشورهای توسعه یافته مستقیماً از شیر آب استفاده می کنند. با این حال، قبل از رسیدن به خانه تحت فرآیند فیلتراسیون و تصفیه آب شدید قرار می گیرد. با این حال، معایب متعددی وجود دارد که در طول مسیر تصفیه خانه ها تا خانه هایمان ممکن است به آب اضافه شود. اگر در مورد آب لوله کشی صحبت کنیم، کلر و فلوراید در آب وجود دارد که طعم و بوی بدی دارد. بنابراین، خرید یک فیلتر آب یخچال خوب بسیار مهم است. با استفاده از چنین فیلترهایی می توانید مواد شیمیایی مانند کلر و فلوراید را حذف کنید که طعم آب را گواراتر می کند.

چرا آب تصفیه شده بهتر از آب لوله کشی است؟

چرا آب تصفیه شده بهتر از آب لوله کشی است؟

آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید که آب تصفیه شده بهتر از آب لوله کشی است یا خیر؟آیا با توجه به اینکه آب لوله کشی در تصفیه خانه ها تصفیه می شود باز هم نیاز به تصفیه مجدد در خانه هایمان دارد یا خیر؟برای پیدا کردن پاسخ به این سوال ها در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

قبل، حین یا بعد از ورزش آب بنوشید

قبل، حین یا بعد از ورزش آب بنوشید

هیدراته نگه داشتن بدن به خصوص زمانی که فعالیت ورزشی انجام می دهید ضروری است. اما چه زمانی این کار را انجام می دهید: قبل، حین یا بعد از ورزش؟ پیش از پاسخ به این سوال، ابتدا باید اهمیت هیدراتاسیون با آب تصفیه شده در بدن را درک کنید.

در این بخش می توانید مقالات کامل و مفید در مورد دستگاه های تصفیه آب خانگی چکونگی انتخاب آن ، تعویض فیلترها ، زمانبندی آنها و هر آنچه در مورد آب و سلامت آب نیاز است بدانید را در دسترس داشته باشید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...