Electrolux


فیلتر یخچال الکترولوکس


کمی صبر کنید...

فیلتر یخچال فریجیدر مدل WF3CB

1,230,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال فریجیدر مدل دو لول کوتاه یا WF3CB PureSource3 سازگار با یخچال Frigidaire . محصول اصلی.نصب و راه اندازی آسان.به کاهش طعم و بوی کلر کمک می کند.به کاهش آلودگی های موجود در آب لوله کشی کمک می کند و کیفیت آن را بهبود می بخشد.برای کاهش طعم و بوی کلر و بو و ذرات توسط NSF / ANSI International بر اساس استاندارد آزمایش شده استتوسط NSF / ANSI International بر اساس استاندارد 53 برای کاهش سرب ، کیست ، کدورت و سایر مواد شیمیایی و ناخالصی ها آزمایش شده است.


فیلتر یخچال فریجیدر مدل EWF2CBPA

550,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال فریجیدر مدل کاستی یا EWF2CBPA Pure advantage سازگار با یخچال Frigidaire . برای استفاده در سیستم های فیلتراسیون یخ و آب frigiraire | Electrolux | Westinghouse طراحی شده است بدون ناخالصی ، آب و یخ تمیز و سالمتری را فراهم می کند. حداکثر 6 ماه یا 200 گالن تعویض شود. نصب راحت.


فیلتر یخچال فریجیدر مدل WF2CB

250,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال فریجیدر مدل کاستی یا WF2CB PureSource2 سازگار با یخچال Frigidaire . برای استفاده در سیستم های فیلتراسیون یخ و آب PureSource2 طراحی شده است بدون ناخالصی ، آب و یخ تمیز و سالمتری را فراهم می کند. حداکثر 6 ماه یا 200 گالن تعویض شود. نصب راحت.


دسته‌بندی