فیلتر یخچال سامسونگ مدل لیوانی آکوا گلدن

SAMSUNG Aqua-Golden Refrigerator Water Filter

از {{model.count}}
380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ مدل لیوانی Aqua-Golden سازگار با یخچال SAMSUNG.این فیلتر آب از تکثیر باکتری ها جلوگیری کرده و عمر طولانی تر کربن فعال را تضمین می کند.این ماده کلر ، بوها ، آلاینده های آلی ، سموم دفع آفات و مواد شیمیایی آزاد را که باعث ایجاد طعم و بوی بد در آب یخچال شما می شوند را از بین می برد.طول عمر 6ماه.نصب آسان.ساخت تایوان.

فیلتر یخچال سامسونگ مدل لیوانی آکوا گلدن

 فیلتر آب یخچال سامسونگ

فیلترهای آب یخچال سامسونگ بر اساس استاندارد 42 و 53 ANSI / NSF آزمایش و گواهی شده اند.

  • فیلترهای یخچال سامسونگ آب با طعم تازه را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند.
  • فیلترهای آب یخچال samsung یک محصول اصلی OEM سامسونگ است که توانایی تولید آب و یخ را دارد.
  • فیلترهای آب یخچال سامسونگ از یک فناوری انقلابی برای فیلتراسیون آب استفاده می کنند که با موفقیت اکثر ناخالصی ها و آلودگی های آب را فیلتر می کند.
  • فیلترهای آب موشکی سامسونگ از اجزای یخچال و فریزر در برابر رسوبات احتمالی محافظت می کنند ، بنابراین عمر آن را بسیار طولانی می کند.
  • این فیلترهای آب مواد معدنی را که ممکن است برای سلامتی شما مفید باشد حذف نمی کند. یک دلیل وجود دارد که آب معدنی در سراسر جهان فروخته می شود. این ماده حاوی مواد معدنی سالم است که می تواند برای تأمین نیازهای بدن شما استفاده شود. به همین ترتیب ، آب لوله کشی همچنین دارای مواد معدنی بالقوه مفیدی است که بدن شما می تواند از آنها استفاده کند. فیلترهای آب یخچال فرنچ سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که به مواد معدنی اجازه می دهند آزادانه از فیلتر عبور کنند ، در حالی که مواد بد را از آن خارج می کنند.
  • فیلترهای آب یخچال سامسونگ فقط از یک بلوک کربن درجه بالا استفاده می کنند که بیش از 99.999 درصد از آلودگی های احتمالی مضر موجود در آب شما را از بین می برد. و این رقم "99.999٪" یک حقه نیست. برای درک بهتر رقم 99 درصدی در رابطه با فیلتر بلوک کربن ، باید برخی از مبانی فیلتراسیون کربن را بدست آوریم: فیلتر کربن دو نوع دارد: فیلتر گرانول فعال شده و فیلتر بلوک پودری. یک بلوک از پودر کربن دارای مساحت بسیار بیشتری نسبت به یک دسته از گرانولهای کربن است ، زیرا تعداد بسیار کمی پودر بیشتر از گرانولهای موجود در حجم در معرض آب قرار دارد. به همین ترتیب ، فیلترهای بلوک کربنی بیشتر از فیلترهای گرانول ، آلاینده ها را جذب می کنند.
  • فیلترهای آب یخچال سامسونگ از مواد با کیفیت بالا ساخته شده و از ساخت و طراحی فوق العاده ای بهره می برند. انتظار این است که از یک رهبر فناوری مانند سامسونگ ، که موظف است از جدیدترین تکنیک های تولید برای تولید یک محصول با کیفیت و قابل اعتماد استفاده کند ، انتظار می رود.

همانطور که می دانید در سالهای اخیر کیفیت آب شهری به شدت افت پیدا کرده و این ناخالصی ها و املاح موجود در  آب نه تنها سبب بروز اشکال و خرابی در سیستم‌ آبرسان یخچال و پایین آمدن عمر فیلتر ها و قطعات می شود بلکه مهمتر از آن سلامت شما و خانواده شما را با خطر رو به رو می کند و باعث بیماری‌های گوناگونی نیز میشود. به همین خاطر کمپانی های تولید کننده یخچال ساید بای ساید برای پیشگیری از این مشکلات اقدام به قرار دادن فیلتر تصفیه آب در محصولات خود کرده اند.باید بدانیم که تعویض به موقع این فیلتر ها عملکرد آنها را تضمین و عدم تعویض به موقع موجب بوجود آمدن باکتری و قارچ در فضای درونی فیلتر شده و عملکرد فیلتر عکس می شود و در برخی موارد موجب مسدود شدن راه فیلتر آب و کم شدن فشار آب می شود که این نیز برای عملکرد صحیح قطعات ساید بروز مشکل می کند.پس در تعویض به موقع فیلتر ها دقت داشته باشید.

پیشنهاد ما برای افزایش طول عمر فیلتر داخلی یخچال استفاده از فیلتر تصفیه آب بیرونی یخچال های ساید بای ساید می باشد.فیلتر ساید سامسونگ 2مرحله AQUA OX

بهترین فیلترهای اورجینال یخچال با قیمت های ویژه را می توانید از ما به صورت آنلاین سفارش دهید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و خرید با شماره 66002588 تماس بگیرید.


تعویض فیلتر داخلی یخچال سامسونگ بسیار ساده بوده و نیاز به تکنسین و متخصص برای این کار ندارید.

  • در مرحله اول برای اطمینان باید شیر ورودی آب به یخچال ساید بای ساید را ببندید.
  • درپوش قرمز را بردارید.
  • علامت روی یخچال را با علامت روی کارتریج هماهنگ کنید.
  • فیلتر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا بسته شود.
  • آب را به مدت 5 دقیقه از فیلتر عبور دهید.

یکی از روشهای زیر را برای ریست کردن چراغ فیلتر یخچال ساید بسته به نوع دستگاهتان انجام دهید:

  • دکمه Reset را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.
  • یا دکمه   Ice/ Water را همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.
  • یا دکمه  Child Lock و Ice Type و  را همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.
  • یا دکمه Alarm را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.

چراغ نشانگر فیلتر آب به گونه ای طراحی شده است که پس از پنج ماه یا 450 گالن به رنگ نارنجی درآید و پس از شش ماه یا 500 گالن قرمز شود.(بسته به مدل شما نور می تواند سبز یا آبی باشد.)

برای تنظیم مجدد نشانگر فیلتر آب ، باید دکمه (های) چند منظوره را در صفحه نمایش خود پیدا کنید که نشانگر فیلتر را کنترل می کند. سپس دکمه (ها) را فشار دهید و نگه دارید تا چراغ تغییر کند.ریست فیلتر یخچال سامسونگ

طول عمر
6ماه
ظرفیت
500 گالن
جنس بدنه
پلاستیک
کیفیت
اصلی
کشور سازنده
تایوان
سازگار با مدلهای
DA29-00003 DA2900003A DA29-00003A DA29-00003A-B DA2900003M
WF289 da2900003f da29-00003f DA61-00159 DA29-0003F
DA61-00159A DA61-00159A-B DA61-159 DA97-06317A HAFCU1
WSS-1 HAFCU1/XAA HAFIN2/EXP TADA29-00003A TADA29-00003
RFG23UERS RSG5UURS RSG5UCRS RSG5UUBP DA99-00494V
RFG23UEBP RSH7UNRS RS21DPSM RSH7UNBP DA99-00494V
DA9900494V RSH7ZNBP RS7567BHCSP DA97-06317A-B DA99-00258A

من مدتها بود از شرکت برام فیلتر میاوردن ولی از کیفیت آب راضی نبودم تا اینکه این فیلتر رو خریدم...اولش یکم سخت جا رفت ولی کیفیت آب زمین تا آسمون با فیلتر هایی که قبل از این استفاده میکردم فرق داشت واقعا راضی هستم

922 روز پیش ارسال پاسخ

فیلتر قبلی که خریده بودیم از بیرون گاهی واسه خودش میفتاد و آب می ریخت تو یخچال اما این فیلتر قشنگ جا رفت و مشکل حل شد کیفیت آب هم به وضوح بهتر شده.خرید این فیلتر رو پیشنهاد میکنم

919 روز پیش ارسال پاسخ

من معمولا تو سایت ها کم پیش میاد نظر بدم. ولی واقعا تو این چند سال خرید فیلتر لیوانی یخچال سامسونگ آزار دهنده شده بود و هی فیلتری میخریدیم یا کیفیت خوبی نداشت و یا نصب نمیشد.به توصیه این فروشگاه همین فیلتر رو خریداری کردم هم راحت نصب شد و هم واقعا کیفیت آب بهتر شد.خیلی خیلی ممنونم از شما.

801 روز پیش ارسال پاسخ

دقیقا همین مشکلو مام داریم هرچی میخریم بد نصب میشه البته این فیلترو هنوز نخریدم ایشالا میگیرم ببینم درست میشه یا نه

715 روز پیش ارسال پاسخ

نسب به قیمت فیلتر خوبی می باشد و از بیرون ارزان تر است،اگر امکان داشت محتوای داخل محصول همان (ناخالصی املاح آب) را دید زمان دور انداختن عالی بود، بنظر من زمان دور انداختن و بازیافت فیلتر حتما سر یابدنه آن را مخدوش کنید که قابل استفاده مجدد برای سو استفاده کنندگان بازیافت و.... نباشد ،(ممنون)

713 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...