فیلتر یخچال سامسونگ مدل لیوانی آکواپرو

SAMSUNG AP-RIC Refrigerator Water Filter

از {{model.count}}
180,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ مدل لیوانی AP-RIC آکواپرو سازگار با یخچال SAMSUNG.این فیلتر آب از کربن فعال آغشته به نقره ساخته شده است که از تکثیر باکتری ها جلوگیری کرده و عمر طولانی تر کربن فعال را تضمین می کند.این ماده کلر ، بوها ، آلاینده های آلی ، سموم دفع آفات و مواد شیمیایی آزاد را که باعث ایجاد طعم و بوی بد در آب یخچال شما می شوند را از بین می برد.طول عمر 6ماه.نصب آسان.ساخت تایوان.

فیلتر یخچال سامسونگ مدل لیوانی آکواپرو

آکواپرو یکی از معتبر ترین کمپانی های تولید فیلتر و دستگاه تصفیه آب در جهان می باشد.فیلتر ساید سامسونگ مدل لیوانی ساخت این شرکت تایوانی بوده که با داشتن گواهینامه استاندارد بهداشتی و جهانی مثل NSF و FDA و WaterQuality به شما این اطمینان را می دهد که از فیلتر تصفیه آب مناسبی برای یخچال خود استفاده می کنید.
aquaproاین فیلتر آب از کربن فعال آغشته به نقره ساخته شده است که از تکثیر باکتری ها جلوگیری کرده و عمر طولانی تر کربن فعال را تضمین می کند.

این ماده کلر ، بوها ، آلاینده های آلی ، سموم دفع آفات و مواد شیمیایی آزاد را که باعث ایجاد طعم و بوی بد در آب یخچال شما می شوند را از بین می برد.

این امکان را برای شما فراهم می کند تا با یخچال خود آب شفاف و خوشمزه ای برای چای ، نوشیدنی ها و مکعب های یخ تهیه کنید.

فیلتر یخچال سامسونگ

فیلترهای تصفیه آب داخلی یخچال بسته به کمپانی تولید کننده یا برند دستگاه و نوع طراحی یا مدل آن در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می‌شوند و فقط در مدلهای بخصوصی از دستگاه‌ها قابل استفاده می باشد.مثلا هر کدام از فیلترهای یخچال بوش ، الجی ، سامسونگ ، جنرال و … تنها در مدلهای طراحی شده برای همان شرکت قابلیت نصب و استفاده را دارند و از آن فیلتر ها برای سایر مدلها یا برندها نمی توان استفاده کرد.فیلتر ساید SAMSUNG AP-RIC آکواپرو از این دسته فیلتر هاست.پس حتما پیش از خرید در انتخاب نوع و مارک فیلتر یخچال خود اطمینان پیدا کنید.فیلتر ساید SAMSUNG AP-RIC آکواپرو


همانطور که می دانید در سالهای اخیر کیفیت آب شهری به شدت افت پیدا کرده و این ناخالصی ها و املاح موجود در  آب نه تنها سبب بروز اشکال و خرابی در سیستم‌ آبرسان یخچال و پایین آمدن عمر فیلتر ها و قطعات می شود بلکه مهمتر از آن سلامت شما و خانواده شما را با خطر رو به رو می کند و باعث بیماری‌های گوناگونی نیز میشود. به همین خاطر کمپانی های تولید کننده یخچال ساید بای ساید برای پیشگیری از این مشکلات اقدام به قرار دادن فیلتر تصفیه آب در محصولات خود کرده اند.باید بدانیم که تعویض به موقع این فیلتر ها عملکرد آنها را تضمین و عدم تعویض به موقع موجب بوجود آمدن باکتری و قارچ در فضای درونی فیلتر شده و عملکرد فیلتر عکس می شود و در برخی موارد موجب مسدود شدن راه فیلتر آب و کم شدن فشار آب می شود که این نیز برای عملکرد صحیح قطعات ساید بروز مشکل می کند.پس در تعویض به موقع فیلتر ها دقت داشته باشید.

پیشنهاد ما برای افزایش طول عمر فیلتر داخلی یخچال استفاده از فیلتر تصفیه آب بیرونی یخچال های ساید بای ساید می باشد.فیلتر ساید سامسونگ 2مرحله AQUA OX

بهترین فیلترهای اورجینال یخچال با قیمت های ویژه را می توانید از ما به صورت آنلاین سفارش دهید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و خرید با شماره 66002588 تماس بگیرید.


تعویض فیلتر داخلی یخچال سامسونگ بسیار ساده بوده و نیاز به تکنسین و متخصص برای این کار ندارید.

  • در مرحله اول برای اطمینان باید شیر ورودی آب به یخچال ساید بای ساید را ببندید.
  • درپوش قرمز را بردارید.
  • علامت روی یخچال را با علامت روی کارتریج هماهنگ کنید.
  • فیلتر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا بسته شود.
  • آب را به مدت 5 دقیقه از فیلتر عبور دهید.

یکی از روشهای زیر را برای ریست کردن چراغ فیلتر یخچال ساید بسته به نوع دستگاهتان انجام دهید:

  • دکمه Reset را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.
  • یا دکمه   Ice/ Water را همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.
  • یا دکمه  Child Lock و Ice Type و  را همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.
  • یا دکمه Alarm را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.

چراغ نشانگر فیلتر آب به گونه ای طراحی شده است که پس از پنج ماه یا 450 گالن به رنگ نارنجی درآید و پس از شش ماه یا 500 گالن قرمز شود.(بسته به مدل شما نور می تواند سبز یا آبی باشد.)

برای تنظیم مجدد نشانگر فیلتر آب ، باید دکمه (های) چند منظوره را در صفحه نمایش خود پیدا کنید که نشانگر فیلتر را کنترل می کند. سپس دکمه (ها) را فشار دهید و نگه دارید تا چراغ تغییر کند.ریست فیلتر یخچال سامسونگ

طول عمر
6ماه
ظرفیت
500 گالن
جنس بدنه
پلاستیک
کیفیت
اصلی
کشور سازنده
تایوان
سازگار با مدلهای
DA29-00003G ، DA29-00003 ، DA29-00003A ، DA2900003B ، DA29-00003AB ،
HAFIN2 / EXP ، DA97-06317A ، TADA29-00003A ، TADA29-00003B ،
DA61-00159 ، DA61-00159A ، DA61-00159A-B

همیشه آب یخچال ما مزه بدی میداد که خدارو شکر با جایگزین کردن این فیلتر با فیلتر قبلی بر طرف شد

1162 روز پیش ارسال پاسخ

عالیه برای ساید سامسونگ مدل h34 که خیلی خوبه

1127 روز پیش ارسال پاسخ

سلام کیفیت ساخت و قیمتش خوب بود...

1125 روز پیش ارسال پاسخ

این سومین فیلتر یخچالی بود که خریدم و برخلاف دو تای قبلی به نظر میاد کیفیت قابل قبولی داره

922 روز پیش ارسال پاسخ

خیلی راحت نصب کردم با اصلیه خودش تفاوت نداشت.

919 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...