با کاهش دما ، فصل سوپ شروع می شود! سرشار از فیبر ، کم چربی ، و از طرفی آبرسان بدن شماست... فواید غذایی سوپ بی شمار است و طعم آن ، آن را به یک غذای آرامش بخش برای تحمل فصل زمستان تبدیل می کند.آیا برای خودتان سوپ های خانگی تهیه می کنید؟ حتما به کیفیت سبزیجات و مواد لازم برای تهیه سوپ اهمیت می دهید ، آیا به این فکر کرده اید که آب مورد نیاز آشپزی را برای داشتن یک غذای سالم و خوشمزه تصفیه کنید؟
فواید استفاده از  آب تصفیه شده در آشپزخانه چیست؟
حتی اگر آب لوله کشی شما نوشیدنی تلقی شود ، اغلب حاوی اجزای مضر مانند سرب ، آهن یا منگنز است. علاوه بر این ، سنگ آهک (که از نظر منطقه متفاوت است) ، دقیقاً مانند کلر ، که در فرآیند تصفیه آب استفاده می شود ، می تواند طعم بدی به آن بدهد ، که اغلب هنگام نوشیدن یک لیوان آب ، حس می شود.

بنابراین تصفیه آب لوله کشی شامل پاک کردن کلیه ناخالصی هایی است که می تواند بر سلامتی شما تأثیر منفی بگذارد یا طعم آن را تغییر دهد. اما اگر فیلتراسیون آب آشامیدنی گسترده باشد ، میزان پخت و پز آب کمتر است. با این حال ، این مزایای زیادی برای غذاهای کوچک و به خصوص سوپ های شما دارد.سوپدستگاه تصفیه آب اول از همه ، آهک موجود در آب لوله کشی را از بین می برد ، که متأسفانه با پخت و پز به تنهایی از بین نمی رود. در واقع ، آب سخت گرم شده می تواند طعم بدی ایجاد کند و حتی رایحه سبزیجات شما را خراب کند. برعکس ، پخت و پز در آب خالص تمام طعم دهنده های غذای شما را نشان می دهد ، همچنین رنگ طبیعی زیبا را نیز نشان می دهد! این امر به ویژه در مورد سبزیجات سبز بسیار مشهود است کلروفیل ، که به آنها رنگ سبز می بخشد ، در آب فیلتر شده کمتر حل می شود.

اگر سبزیجات خود را در آب مرغ بپزید ، همین طور است. آبگوشت شما اگر با آب شیر درست شود کدر خواهد بود ، در حالی که آب خالص آن را براق و صاف نشان می دهد.

بعلاوه ، اگر می خواهید غلات ، ماکارونی (ورمیشل ، رشته فرنگی برنج) یا حبوبات (عدس ، نخود) را در سوپ خود اضافه کنید ، بدانید که توصیه می شود آنها را از قبل در آب فیلتر شده بپزید. و برای پایان دادن ، بیایید آخرین مزیت غیر قابل چشم پوشی را نیز به آن اضافه کنیم: آب تصفیه شده بدون آهک با سرعت بیشتری جوش می آید. پس چرا وقت تلف کنیم؟

لوبیاکدام یک از راه حل های فیلتراسیون را برای یک سوپ خوشمزه انتخاب کنید؟

راه حل های زیادی برای فیلتر کردن آب شیر شما وجود دارد. در اینجا شما را با بهترین روشهای تصفیه آب آشنا می کنیم ، تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب مورد مناسب با نیازهای شماست!

جمع و جورترین و ارزانترین راه حل ، استفاده از پارچ تصفیه آب است زیرا احتیاج به نصب ندارد ، شما فقط باید آن را پر کنید و هنگامی که آب از فیلتر عبور کرد ، از تمام ناخالصی های آن خلاص خواهید شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را از آب شیر پر کنید ، سپس در قابلمه بریزید تا جوش بیاید. سپس می توانید بقیه آب خالص خود را به مدت 24 تا 36 ساعت ترجیحاً در یخچال نگه دارید و هر روز از آن به عنوان آب آشامیدنی استفاده کنید.پارچ تصفیه آب

اگر می خواهید آب فیلتر شده مستقیماً از شیر آب شما جاری شود و کیفیت و میزان تصفیه آن برای شما مهم است ، دستگاه تصفیه آب بر پایه روش تصفیه اسمز معکوس پیشنهاد ماست . فقط کافیست دستگاه را در زیر سینک ظرفشویی نصب کنید و با استفاده از یک شیر آبگیری که روی سینک  نصب می شود آب تصفیه شده با بهترین کیفیت را استفاده کنید.دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس AQUA OX

 یک دستگاه تصفیه آب خوب ، بهترین و شاید تنها راه حل امروزه برای حل مشکل آلودگی آب آشامیدنی است. شما می توانید فیلترها را خودتان نصب و نگهداری کنید و می توانید از آبی که شما و خانواده تان می نوشید اطمینان حاصل کنید و احساس امنیت کنید. معمولاً یک سیستم فیلتراسیون حرفه ای که ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد ، یک سیستم تصفیه آب 6 یا 7 مرحله ای RO است. هر مرحله انواع خاصی از آلاینده ها را از بین می برد و تمام مراحل باید شما را تقریباً از هر نوع آلودگی محافظت کند.

دستگاه تصفیه آب 7مرحله AQUA OX از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس استفاده می کند. اسمز معکوس، فرآیند بسیار دقیقی است که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی بوده و می تواند مولکول‌های آب را غربال کرده و مولکول‌های اشباع نشده و سالم  را از مولکول‌های اشباع شده جدا ‌نماید. این دستگاه در آخرین نقطه مصرف (معمولا در آشپزخانه) نصب می شود و می تواند ذرات ناخالصی و آلودگی های احتمالی، نیترات و نیتریت، کلر و ترکیبات کلر، بو و طعم و مزه احتمالی آب را حذف کرده و سختی آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.با استفاده از این سیستم تصفیه آب اطمینان پیدا می کنید که از آب تصفیه شده سالم و بهداشتی برای نوشیدن و پخت و پزتان استفاده می کنید.برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید : 02166002588نوشیدن آب تصفیه شده