آب بطری ، به دلیل عوامل مختلف ، به طور واضح جایگزین سالم یا خالصی برای آب لوله کشی نیست. همچنین ، آب بطری در مقایسه با هزینه هر لیتر آب لوله کشی بسیار گران تر است. اگر کسی فقط از بین آب لوله کشی و بطری یکی را انتخاب کند ، آب لوله کشی کاملاً مقرون به صرفه تر و در برخی موارد انتخاب سالم تری است. با وجود این ادعا ، آب لوله کشی بدون مشکل باقی نمی ماند. با این حال ، می توان با استفاده از محصولات مبتنی بر دستگاه تصفیه آب از جمله فیلتر تصفیه آب خانگی ، فیلترهای آب یخچال و ... که برای تصفیه بیشتر آب لوله کشی کار می کنند، از این مشکلات جلوگیری کرد.
نگرانی ها در مورد کیفیت و ایمنی آب لوله کشی است که باعث رشد صنعت آب بطری شده است ، هنوز کاملاً وجود دارد. جدیدترین و ابتکاری ترین راه حل برای مشکلات کیفیت پایین آب در عصر فیلترهای آب ایجاد شده است. دستگاه تصفیه آب خانگی از طریق فیلتر تصفیه آب ، در سطح بین المللی در حال حاضر بهترین و سالم ترین راه حل را برای مشکلات آب بطری و آب لوله کشی ارائه می دهند.خرید فیلتر تصفیه آب

فیلترهای تصفیه آب آلودگی های خطرناک تری را نسبت به سایر روش های تصفیه از بین می برند و آنها به طور منحصر به فرد برای کار با آب تصفیه شده شهری طراحی شده اند. آبی که آنها تولید می کنند در معرض آلودگی فتالات نیست و آنها قادر به حذف Cryptosporidium از آب آشامیدنی هستند ، کاری که نه تصفیه خانه های شهری و نه شرکت های آب بسته بندی هنوز موفق به مدیریت آن نشده اند. همچنین ، نوشیدن آب فیلتر شده عملی بسیار مقرون به صرفه تر از نوشیدن آب بطری است. بعلاوه ، از آنجا که فیلترهای آب انرژی بیشتری از میزان مورد نیاز برای پیشران آب از طریق سیستم لوله کشی منزل را مصرف نمی کنند ، بسیاری از مشکلات زیست محیطی صنعت آب بسته بندی شده را دور می زنند.

دستگاه های تصفیه آب با داشتم فیلترهای مینرال قبل از نوشیدن ، مواد معدنی سالم را دوباره به درون آب برمی گردانند. فیلتر تصفیه آب یخچال برای تولید آب آشامیدنی سالم که از یخچال داخل منزل شما تأمین می شود کار می کنند در حالی که کلر ، بوی نامطبوع و بو را کاهش می دهند. دستگاه های تصفیه آب زیر سینک دارای سیستم های بسیار متنوعی هستند که می توانند آلودگی های موجود در آب شما را از بین ببرند. آنها به شما و خانواده تان بهره عظیم آب خالص نامحدود از خانه خود را می رسانند. سرانجام ، فیلترهای آب کل خانه برای محافظت از خانه و خانواده شما در برابر عوامل آب شیر مانند کلر که تأثیر زیادی در هزینه های گرمایش آب دارند ، کار می کنند.

در این برهه از زمان ، به سادگی هیچ گزینه بهتری برای خلوص و صرفه اقتصادی نسبت به سیستم های فیلتراسیون آب به صورت فیلترهای آب وجود ندارد.

خرید فیلتر تصفیه آب