تصفیه آب


دلایل رایج بدبو شدن آب

دلایل رایج بدبو شدن آب

مهم نیست که آب شهر دارید یا آب چاه ، باز کردن شیر آب فقط با استقبال بوی قوی و بوی بد می تواند برای همه صاحبان خانه نگران کننده باشد. واکنش اولیه شما ممکن است این باشد که فکر کنید منبع آب شما آلوده شده است ، اما دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است ناگهان آب خانگی شما بوی تندی بگیرد.اگرچه اغلب فعالیت باکتریایی عامل ایجاد آب بدبو است ، اما این تنها دلیلی نیست که ممکن است باعث بو و طعم آب شود. واکنشهای شیمیایی ، افزایش مقدار مواد معدنی و پوسیدگی مواد آلی همگی می توانند باعث تغییراتی در آب شما شوند. در زیر برخی از رایج ترین رایحه های بوی آب ، علت ایجاد آنها و نحوه خلاص شدن از شر بوی نامطبوع آب را برای همیشه بررسی می کنیم.

آیا آب سخت باعث ایجاد مشکلات پوستی و موی شما می شود؟

آیا آب سخت باعث ایجاد مشکلات پوستی و موی شما می شود؟

احتمالاً متوجه شده اید که برخی از محصولات بر روی پوست و موهای شما تأثیر می گذارد ، اما آیا می دانید آبی که استفاده می کنید نیز می تواند کمک کننده باشد؟ اگر پوست شما خشک ، خارش دار یا تحریک شده باشد و موهای شما حالت ناخن و کاه مانند داشته باشد ، ممکن است از اثرات منفی آب سخت روی مو و پوست رنج ببرید. در اینجا چند روش وجود دارد که آب سخت می تواند به بدن شما آسیب برساند .

در این بخش می توانید مقالات کامل و مفید در مورد دستگاه های تصفیه آب خانگی چکونگی انتخاب آن ، تعویض فیلترها ، زمانبندی آنها و هر آنچه در مورد آب و سلامت آب نیاز است بدانید را در دسترس داشته باشید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...