آب یک ضرورت در زندگی روزمره ما است. به همین دلیل است که کیفیت آبی که روزانه مصرف می کنیم اهمیت دارد و باید اطمینان پیدا کنید عاری از میکروب و باکتری باشد. آیا تابحال اتفاق افتاده که یک لیوان آب که از شیر می گیرید متوجه شوید به طرز مشکوکی کدر به نظر می رسد؟ یا آب شیر اغلب شما را به یاد آب استخر با بوی کلر می اندازد؟ همه اینها می تواند ناشی از سطوح بالای کلر، آهن و سختی بالای آب باشد.شما می توانید تمام این مشکلات را با یک دستگاه تصفیه آب مناسب برطرف کنید.متأسفانه، تصورات غلط زیادی در مورد سیستم های تصفیه آب وجود دارد که درک حقیقت را برای ما دشوار می کند. اگر نمی‌دانید که آیا سیستم تصفیه آب وظیفه محافظت شما در برابر آلاینده‌ها و آلاینده‌های موجود در آب را بر عهده دارد که با چشم غیرمسلح دیده نمی شوند، ادامه این مقاله را بخوانید.اجازه دهید برخی از تصورات در مورد اینکه چرا مردم از خرید یک سیستم تصفیه آب اجتناب می کنند، بحث کنیم تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.


دستگاه تصفیه آب


1. سیستم های تصفیه آب گران هستند.

اگرچه سیستم های تصفیه آب ممکن است نیاز به صرف هزینه داشته باشند، اما در دراز مدت مقرون به صرفه هستند. علاوه بر این، آنها منبع خوبی از آب با بو و طعم بهتر و عاری از مواد شیمیایی مضر هستند.دستگاه های تصفیه آب نیاز به محصولات دیگر را برای تصفیه آب شما از بین می برند و برای مثال شما دیگر نیازی به خرید آب معدنی ندارید.

2. هزینه نگهداری بالایی دارند.

یکی از تصورات رایج در مورد سیستم های تصفیه آب، برچسب "هزینه نگهداری بالا" است. بر خلاف این باور، کارتریج فیلتراسیون تا شش ماه یکپارچه کار می کند. بررسی هر دو سال یکبار سیستم فیلتراسیون می تواند از ماندگاری آن اطمینان حاصل کند.

3. آب بطری بهتر از فیلترهای آب است.

این هم تصور غلطی است که فکر کنید آب بطری بهتر از استفاده از فیلتر یا دستگاه تصفیه آب است.یک فرد متوسط نیاز به مصرف روزانه حداقل دو تا سه لیتر آب دارد تا هیدراته شود. اندازه متوسط آب بطری 16.9 اونس یا 32 اونس است. بسته به اندازه خانوار شما، نیاز به آب بطری شده به شدت افزایش می یابد. حتی اگر یک بسته 24 عددی آب بطری تهیه کنید، قیمت خرید آب بطری می تواند در طول زمان به میزان قابل توجهی افزایش یابد. در مقایسه، یک سیستم تصفیه آب یک سرمایه گذاری یکباره برای تامین مداوم آب سالم و تمیز 365 روز است.

علاوه بر این، آب بسته بندی شده در دراز مدت پایدار نیست. تصور کنید تمام پلاستیک های یکبار مصرف که در طول زمان انباشته می شوند. سیستم تصفیه آب نه تنها مقرون به صرفه تر است، بلکه سازگار با محیط زیست نیز می باشد.

4. فیلترهای آب همه مواد معدنی خوب را از بین می برند.

مواد معدنی مورد نیاز و مورد نیاز بدن شما برای عملکرد در اصل از آب نیست. در عوض، شما آنها را از غذاها، از جمله سبزیجات برگ دار، سبزیجات و میوه ها دریافت می کنید. فیلتراسیون آب در واقع مواد معدنی را حذف می کند، اما درصد کلسیم، آهن و غیره در آب تقریباً ناچیز است.

5. نصب آنها گران و زمان بر است.

نصب سیستم های تصفیه آب که برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده اند، اغلب آسان است. اگر تجربه نصب لوازم خانگی و موارد مشابه در خانه خود را دارید، این کار باید آسان باشد. با این حال، پشتیبانی متخصص برای یک کار سریع و کارآمد توصیه می شود.

6. سیستم های تصفیه آب بیش از حد برق مصرف می کنند.

آنها ساخته شده اند تا جایگزینی پایدار برای برآوردن نیازهای آب شما باشند. این سیستم های تصفیه نه تنها سازگار با محیط زیست هستند، بلکه انرژی کمتری نسبت به بسیاری از وسایل خانه شما مصرف می کنند.

7. فیلترهای پارچ برای فیلتر کردن آب بهتر است.

در واقع محدوده قیمت فیلترهای پارچ آنها را به گزینه ای سودآور برای فیلتراسیون تبدیل می کند، اما اشکالاتی نیز وجود دارد.

  • اولاً، ادعاهایی که این برندهای فیلتر پارچ دارند اغلب منطقی نیستند، مانند حذف 99.99٪ از آلاینده ها. اکثر این فیلترهای پارچ از میکروفیلتراسیون استفاده می کنند که یکی از کم اثرترین روش ها در مقایسه با سایر گزینه های فیلتراسیون است.
  • جدا از این، اندازه فیلترهای پارچ نیز بر معایب آن افزوده است.

8. نرم کننده های آب بهترین انتخاب برای همه هستند.

نرم‌کننده‌های آب، آب سخت را قابل استفاده می‌کنند و به دلیل وجود مواد معدنی بیش از حد، به تجهیزات، سینک‌ها، وسایل حمام و موارد دیگر آسیب نرسانند. از طرف دیگر، یک سیستم تصفیه آب اطمینان حاصل می کند که شما در حال مصرف و استفاده از آبی هستید که طعم و بوی بهتری دارد و همچنین سالم است. برای تعیین اینکه کدام نوع سیستم برای خانه شما ایده آل است، مشورت با متخصصان کمک می کند.

9. شهرداری ها از تامین آب تصفیه شده اطمینان حاصل می کنند.

حتی اگر آب بدون بو و طعم طبیعی باشد، ممکن است دارای آلاینده باشد. این امر به این دلیل است که آب موجود از شهرداری ها نیز دارای مواد شیمیایی زیادی برای مصون سازی آن است.

10. اگر آب بو یا مزه متفاوتی نداشته باشد، تمیز است.

بسیاری از مواد شیمیایی، آفت کش ها و آلاینده ها اغلب در آبی که به طور منظم مصرف می کنید وجود دارد. چرا وقتی می توانید سیستم های فیلتراسیون را نصب کنید و از خود در برابر مواد شیمیایی مضر محافظت کنید ، چرا به کمتر رضایت دهید و سلامت خانواده خود را به خاطر آب به خطر بیندازید؟

بهترین سیستم تصفیه آب برای خانه خود را از آکوانوترن دریافت کنید!

اگر به دنبال یک سیستم تصفیه آب قابل اعتماد هستید، آکوانوترن می تواند به شما کمک کند. ما برای انواع مشکلات مربوط به آب همه پاسخ ها را داریم. ما بهترین محصولات را برای رفع نیازهای مختلف، از فیلتر تصفیه آب یخچال گرفته تا سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس، ارائه می دهیم. سیستم تصفیه آب 8مرحله آکواپرو از بهترین مدلها در کلاس تصفیه آب اسمز معکوس است.

قرار ملاقات خود را همین امروز در آکوانوترن رزرو کنید و از یک متخصص برای مشاوره در مورد سیستم های تصفیه آب استفاده کنید.


خرید دستگاه تصفیه آب