فرانسه در میان کشورهایی است که بیشترین مصرف کننده آب بطری را دارد. با این حال ، در آخر استفاده از آب بطری 100 تا 300 برابر گرانتر از (آشامیدن) آب لوله کشی است و تأثیر فاجعه باری بر روی کره زمین دارد. در اینجا برخی از دلایل مهم برای محدود کردن مصرف آب بطری و بهترین گزینه ها برای مصرف آب با کیفیت ذکر شده است.
تأثیرات پلاستیک مورد استفاده در بطری های آب بر محیط زیست؟
دیگر مخفی نیست که بسته بندی آب معدنی در بطری های پلاستیکی بیش از هر چیز یک فاجعه زیست محیطی است. در واقع ، تولید پلاستیک نیاز به استفاده از منابع طبیعی تجدید ناپذیر (نفت ، گاز ، زغال سنگ) دارد و همچنین به مقدار بسیار زیادی آب نیاز دارد. اما این همه ماجرا نیست. اگر بسته بندی از قبل آلوده باشد ، نیازی به گفتن نیست که حمل و نقل آن نیز انجام می شود. و هنگامی که آب درون بطری شما مصرف شد ، با آن چه کار می کنید؟ بطری های پلاستیکی از رایج ترین زباله هایی هستند که در سواحل اروپا یافت می شوند.

با وجود این هزاران بطری که در طبیعت باقی مانده است ، برخی هنوز بازتاب مناسب بازیافت را دارند. اما آیا می دانید از بین هفت دسته پلاستیکی موجود ، فقط PET و HDPE در فرانسه بازیافت می شود؟ و دوباره ، بازیافت یک فرآیند طولانی ، گران و پر مصرف انرژی است. این بدان معنی است که اغلب پلاستیک ها بازیافت نمی شوند (زیرا بسیار گران هستند) یا فقط در مواد بدترین کیفیت "بازیافت" می شوند که دیگر نمی توان برای ساخت بطری های آب استفاده کرد. در اروپا باید بدانید که فقط 25٪ از زباله های پلاستیکی قابل بازیافت واقعاً بازیافت می شوند!
بطری پلاستیکیپس خطر برای سلامتی شما نیز هست. آیا وسوسه می شوید از بطری آب خود استفاده مجدد کنید تا تأثیر خود را بر روی کره زمین محدود کنید؟ ایده بد ! PET (پلی اتیلن ترفتالات) که پلاستیکی است که بیشتر در ساخت بطری ها استفاده می شود ، پس از استفاده دوم می تواند در اثر تماس با آب متلاشی شود. در نتیجه ، یک ماده شیمیایی سرطان زا ، تری اکسید آنتیموان ، در آبی که می نوشید پخش می شود.

علاوه بر این ، یک مطالعه اخیر * نشان داده است که در حین بطری سازی ، ذرات ریز پلاستیک (پلی پروپیلن ، نایلون و پلی اتیلن ترفتالات) به بطری ها نفوذ می کنند. و شما هر بار که بطری خود را باز می کنید این میکروپلاستیک ها را آزاد کرده و محیط خود را با ذرات آلوده می کنید ، البته ریز ، اما به دلیل پلاستیک اطراف ما بسیار موجود است.آب معدنی اختصاصی شماچگونه می توان ضمن مصرف آب با کیفیت خوب خطرات را کاهش داد؟
اگرچه آب شیر قابل شرب است ، اما آب شیر گاهی اوقات طعم بدی دارد که شما را آزار می دهد؟ این مطمئناً به دلیل سنگ آهک است که آن را تشکیل می دهد یا بعضی اوقات به دلیل کلر مورد استفاده در فرآیند تصفیه آب است. اما این همه ماجرا نیست. آب لوله کشی همچنین حاوی باکتری ها ، آثار فلزات سنگین و ترکیبات آلی فرار (VOC) است که یک سیستم فیلتراسیون خوب  به شما امکان می دهد قبل از نوشیدن آب آلودگی های آن را از بین ببرید. 

بسته به سبک زندگی و حساسیت شما به کیفیت آب آشامیدنی ، نیاز به یک فیلتر تصفیه آب خوب یک ضرورت محسوب می شود. فیلتر های تصفیه آب پشت یخچالی یک راه حل ارزان و سریع برای تصفیه آب می باشد، زیرا به هیچ گونه تغییری در سینک ظرفشویی شما احتیاج ندارد. این فیلتر ها نمک های معدنی و عناصر کمیاب طبیعی موجود در آب را حفظ کرده و از شر کلر ، بوی بد ، بو و آفت کش ها خلاص می شوید. سرانجام ، کاملترین سیستم برای داشتن آب آشامیدنی خالص و بهداشتی ، دستگاه تصفیه آب با روش تصفیه اسمز معکوس است . این سیستم در زیر سینک ظرفشویی نصب شده و از چندین فیلتر و غشای بسیار نازک تشکیل شده است که تقریباً تمام مواد محلول را بازیابی می کند. علاوه بر این ، بعد از نصب دستگاه نیاز به نگهداری کمی دارد. شما فقط باید سیستمی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد!
 پیشنهاد ما برای شما استفاده از دستگاه تصفیه آب 7مرحله AQUA OX می باشد.
دستگاه تصفیه آب 7مرحله اینلاین AQUA OXWORSدیگر سخت کوشی برای بالا رفتن از پله ها با بسته های آب ندارید! اکنون می توانید به لطف سیستم فیلتراسیون خود ، آب خالص را به میل خود و بدون تأثیر بر محیط زیست و با هزینه کمتری مصرف کنید!