آب ، ما آن را هر روز مصرف می کنیم: نوشیدن ، پختن ... و این طبیعی است ، زیرا این ماده مغذی برای سلامتی ما ضروری  است! این برای حیوان خانگی شما که بدن آن از 80٪ آب (60٪ برای انسان) تشکیل شده است و باید به طور منظم تجدید شود نیز به همین ترتیب است. بنابراین ارائه آب خالص و متناسب با نیازهای پت ، اطمینان از سلامتی بهتر برای دوست چهارپای ما است.
اهمیت آب برای تعادل سگ یا گربه شما 
آب برای تعادل سگ یا گربه شما ضروری است. حیوان خانگی شما بسته به اندازه ، همچنین فعالیت بدنی یا حتی رژیم غذایی خود نیازهایی دارد که ممکن است متفاوت باشد: برای گربه بالغ (4 کیلوگرم) تقریباً 0.2 لیتر در روز و برای یک سگ متوسط 2.45 لیتر در روز وجود دارد ( 35 کیلوگرم) به عنوان مثال.اهمیت آب برای تعادل سگ یا گربه شما به همین دلیل است که آنها باید همیشه یک کاسه آب تمیز و تصفیه شده داشته باشند که هر روز تجدید شود تا بتواند هیدراتاسیون لازم برای تعادل آنها را فراهم کند. اما آیا آبی که به آنها می دهید برای سلامتی آنها مفید است؟

برای شروع ، بدیهی است که آب مصرفی حیوانات خانگی شما باید قابل شرب باشد  . آبی که برای مصرف انسان مناسب نباشد برای دوستان چهار پا ما نیز نامناسب است.

سپس توجه داشته باشید که انتخاب آب بطری شده نیز می تواند یک ایده بد باشد  : علاوه بر تأثیر اکولوژیکی چنین مصرفی ، ترکیب برخی از آب های معدنی ممکن است برای سگها و گربه های شما مناسب نباشد (به ویژه مقدار کلسیم آنها).

اگر راه حل دیگری ندارید ، بدانید که بهتر است دنبال یک روش تصفیه آب مطمئن جهت فیلتر کردن آب برای سلامتی خود و پت خود باشید.کدام فیلتر تصفیه آب را برای حیوانات خانگی خود انتخاب کنید؟کدام فیلتر تصفیه آب را برای حیوانات خانگی خود انتخاب کنید؟
دشمن آب آشامیدنی سگ و گربه هایتان آهک است . بنابراین باید راه حل های تصفیه ای را انتخاب کنید که سختی آب شما را کاهش دهد . 

 یک دستگاه تصفیه آب خوب ، بهترین و شاید تنها راه حل امروزه برای حل مشکل آلودگی آب آشامیدنی و از بین بردن آهک و سختی آب است. شما می توانید فیلترها را خودتان نصب و تعویض کنید و می توانید از آبی که شما و حیوانات خانگی تان می نوشید اطمینان حاصل کنید و احساس امنیت کنید. معمولاً یک سیستم فیلتراسیون حرفه ای که ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد ، یک سیستم تصفیه آب 6 یا 7 مرحله ای اسمز معکوس است. هر مرحله انواع خاصی از آلاینده ها را از بین می برد و تمام مراحل باید شما را تقریباً از هر نوع آلودگی محافظت کند.آب جاری از شیر این دستگاه بدون آهک و خالص است. آماده نوشیدن برای حیوانات شما ... و نیز برای شما! پیشنهاد ما برای شما استفاده از دستگاه تصفیه آب 7مرحله AQUA OX می باشد.دستگاه تصفیه آب 7مرحله اینلاین AQUA OXWORS

همچنین گربه یا سگی که کاسه آب خود را خراب می کند حیوانی است که خطر کم آبی بدن را به شما یادآور می شود.علاوه بر این ، آب سخت مملو از مواد معدنی به ویژه در گربه ها می تواند مضر باشد. در حقیقت ، باید کلسیم و منیزیم مصرفی آن محدود شود تا pH ادرار متعادل شود و بنابراین از تشکیل سنگ ادرار جلوگیری شود.